Összes oldalmegjelenítés

2012. december 2., vasárnap

Indatúra a Holdvilág-árokban

2012. november 24.

Hát felvirradt a nagy nap, amire már több mint egy hete vártunk és készültünk, férjemmel Angeloval. Mindketten izgatottak voltunk, mivel már rég nem voltunk ilyen kiránduláson, kíváncsian vártuk a találkozást a többiekkel!
Reggel fél kilenckor volt a találkozó a pomázi hév állomáson. Mi már 8 körül ott voltunk, és amíg várakoztunk, gondoltam bevizsgálom a gépet ebben a szürke ködös időben.
Pomáz,  hév állomás reggel

Fél kilenckor befutott a hév, az utolsó kocsi tele fotóssal, a buszra alig fértünk fel...

Néhány megálló után végre megérkeztünk a Holdvilág-árokhoz vezető út bejáratához.

Elindultunk....



 A "kiéhezett" fotósok...

Még el sem értük a célt de már mindenütt egy egy elmélyülten fotózó indásba botlottam....

























Ki a kövek között....



Ki a bokor előtt...


 Én meg a patakban....






















Úton....




































Útfélen....

Csak fotóztam, fotóztam és fotóztam.....
Hol makrót.....


































Könnyező borostyán

 Hol tájképet.






Hídon át






















Nehéz terepen haladtunk, vastag avarszőnyeg borított be mindent. A vizes levelek, kövek csúszósak voltak.
























Szakadék szélén



Vörös ruha























Ragaszkodás

Végül elértük célunkat. A hely elvarázsolt, lenyűgözött engem, nem győztem fotózni.




















Indások mindenhol



































Mohás gyökérzet








Páfrány



































Bolondos gomba




Óriások földjén



 Lépcső fel és le


































Gyémántos vízcseppek





























Aprócskák






















Útakadály
























Az út végén.....



















































































































4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fotókhoz, és örülök a blogodnak. Sok sikert és még több látogatót hozzá! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tibi!!! Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy benéztél hozzám !!!

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy belekezdtél,gratulálok a képeidhez!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen Marcsi!!!!

    VálaszTörlés